Tuesday 25 September 2012

Jet Peribadi : Antara DSAI & Zahid Hamidi

Jet peribadi: Zahid Hamidi kantoi! hahaha!Anwar naik jet, kecoh 1Malaysia.. Zahid Hamidi naik jet peribadi ke Mekah ni kenapa diam?
Isu anwar naik jet lebih besar dari Skandal PERWAJA, lebih besar dari skandal PKFZ, lebih besar dari skandal BMF malah jauh lebih besar dari skandal NFC ataupun MRT.



http://www.harakahdaily.net/index.php/terbaik-dari-blog/13413-jet-peribadi-zahid-hamidi-kantoi-hahaha


Pencacai UMNO Kantoi lagi!! Ahli Perniagaan Mengaku Sediakan Jet Pada Anwar

Menurut laporan The Star hari ini, Mohd Taufik menafikan dia adalah pemilik jet tersebut dan enggan mendedahkan jumlah wang yang dibayar bagi khidmat menyediakan jet itu. “Syarikat saya hanya menguruskan jet peribadi.“Oleh kerana ia jet peribadi, maka ia harus menjadi perkara rahsia,” katanya dalam The Star. 

Pengakuan tersebut sekaligus telah memalukan bloggers pro-UMNO/BN yang sebelum ini memfitnah dan menipu kononnya jet tersebut disewa dari Amerika Syarikat dan dibiayai oleh George Soros dan puak-puak Yahudi. 

BUTIRAN JET PERIBADI YANG DIGUNA OLEH DSAI DAN ROMBONGAN KE-LABUAN 
1. Dassault Mystere Falcon 900 
2. No Pendaftaran N990BB 
3. Mula beroperasi di Subang sejak Februari 2012. 
4. 'Pemilik' - 'Ajen Tempatan' - 'Operator' : Dato Mohamad Taufik bin Haji Omar, Pengerusi LD Sports Sdn Bhd, Presiden Malaysian Judo Association.

APABILA JIWA DAN MINDA DISELAPUTI PENUH DENGAN PERASAAN GENTAR CUAK KERANA REBAH MENANTI DIDEPAN PINTU RUMAH MAKA JALAN TERBAIK DIAMBIL IALAH MENIPU DAN MEMFITNAH!!!

Artikel Penuh :
http://azmieyusoff.blogspot.com/2012/09/pencacai-umno-kantoi-lagi-ahli.html